Warning: Illegal string offset 'html' in /home/knocker/domains/zombie-zone.pl/public_html/forum/admin/sources/classes/output/publicOutput.php(1739) : eval()'d code on line 914 Pomysł na elektroniczny sprzęt survivalowy - Zombie Zone Forum

Skocz do zawartości

Welcome to Zombie Zone Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Pomysł na elektroniczny sprzęt survivalowy

elektronika

21 odpowiedzi w tym temacie

MarcoPralco

Rekrut

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 380 postów
  • LocationGdańsk
Już wyjaśniam o co chodzi. Studiuję obecnie automatykę i robotykę, 2 rok. Jako, że sesja już się skończyła i mam trochę czasu to wpadłem na pomysł, że zbuduję w ramach dokształcania i doskonalenia umiejętności, jakiś sprzęt elektroniczny. Chciałbym, żeby było to coś związanego z survivalem właśnie, lub coś co mogłoby się przydać podczas apokalipsy. Mam kilka pomysłów, ale chciałbym też Was zapytać o zdanie. Jaki gadżet/sprzęt by Wam się przydał, jakie macie pomysły? :)

takamahi

Zwiadowca

• Użytkownik
  • PipPip
  • 69 postów
Składany dron zwiadowczy:

- latający - quad/tri kopter, lub z "worem nośnym" jak sterowiec + śmigła do sterowania
- po zmianie modułów kroczący
- kamera z trybami zwykłej wizji / noktowizji / termowizji z wyświetlaniem obrazu na smartfonie (dowolnym)
- mikrofon kierunkowy do podsłuchu
- analizator składu atmosfery w otoczeniu drona - czy toksyczna czy nie
- manipulator - co by podpietruszyć trochę rzeczy innym grupom (podlatuje, biorę i odlatuję ) :D lub spuścić w grupkę zombiaków bombonierkę zegarową
- wbudowany paralizator do cichego wyłączania strażników